niedziela, 6 kwietnia 2014

INK-OGNITO & GĘSI ZAKRĘT ...czyli być sobą czasem strach, ale warto ;)


 Jeżeli ktoś nie wie, INK-OGNITO to studio tatuażu w Rybniku.  Gdzie to jest i co to jest Gęsi Zakręt? To już sobie daruję ;).
Dlaczego jeździmy tak daleko? Bo są najlepsi! A wiadomo, najlepsi trzymają z najlepszymi ;;;)
Jak wiecie "sprzedajemy" się na blogu czy fejsie (bo taką przyjęliśmy sobie koncepcję prowadzenia GZ), ale tym razem miałem chwilę zawahania czy wrzucać fotki z naszego dziergania. Sam od dawna jestem fanem tej sztuki i zdarzało się, że trzeba było "walczyć" z uprzedzeniami, zwłaszcza w latach dziewięćdziesiątych :D. Biorąc pod uwagę naszą działalność taki wpis może być dla niektórych antyreklamą. I tu dochodzimy do sedna i powodu dlaczego się zdecydowałem.
Nie mam czasu, żeby coś lub jeszcze gorzej, kogoś udawać! Tacy jesteśmy! Prawdziwi! Pokazujemy to wszystko po to, żeby ludzie którzy do nas przyjeżdżają wiedzieli co w trawie piszczy. Uważam, że pracując w turystyce jedynym sposobem, żeby nie zwariować jest bycie sobą. Nie zawsze musi to wyjść na plus i nie każdy to doceni, i nie każdy musi nas od razu pokochać ;) Ważne, że goście wracają, a my mamy normalne warunki pracy, buhahaha. Ludzie są fajni!!! Yyyy...trzeba ich tylko znaleźć :)))

Wracając do chłopaków z Rybnika, studio tworzy:
Tofi - Tomasz Torfiński
Enzo - Maciej Sowa (Enzacza nie ma na zdjęciach, bo się lansował w Norwegii)
Karol - Karol Rybakowski
Danger - Dawid
 

Ich praca broni się sama. Strzelę jeszcze tylko mega wazelinę do Tomka. Jak mi się nie chce pracować lub mam spadek formy z pomysłami, to od razu przypominam sobie jak ten człowiek zasuwa. Jego pracowitość i pomysłowość jest nieziemska i mobilizująca! I zawsze z uśmiechem na ustach! Trochę tak ciasteczkowo poleciałem, ale taka prawda ;)

Szacun dla całej ekipy i do zobaczenia ponownie u nas !



Ania & Tofi

Karol się znęca ;)

Danger- warto z nim trzymać ;)

Aaałałałala a!



3 komentarze:

  1. I czego nie wracali przez Kraków jak mówiłam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasu zabrakło :/ Dzieci, dom .....

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola nie polecaj ciągle odbiera telefony a twój czas leci jest to bardzo irytujące !

    OdpowiedzUsuń